Tvillingstudent

Sitter med en kopp kaffe nu och kollar på bilderna sen igår. Det var roligt igår :)
Fast det dog ut ganska snabbt då mot 12 tiden, tråkigt .. :( Men det var kanske fär att all cidern och all snapps tog slut då, haha!
Robin fick en hel snapps gajol över sin vita skjorta, så vi fick rusa hem och byta om, sen när vi kom igen så stod alla och dansade på gräset i tältet, och såklart med mina 12,5 cm klackar kunde jag ju glömma att jag också kunde hoppa runt där! haha! Flera gånger, bland annat när man tog mat & så, så kände jag att jag sjönk ner till kina och hälsade på med klackarna, så no no ..

Alltså sen är det ju crazy att jag missar fotbollen ikväll, maaaaajjj gaaaddd.
Men men, jag kommer nog ändå va rätt berusad är ordet, vid den tiden ändå.

Kollade förresten MTV movie awards igår (lyckades se reprisen) wow, Twilight fick inte sådär hundra awards, haha! Men det är dom värda. Men jag måste säga att det såg ut som om att det stigit Robert Pattinson lite åt huvudet. ..Men han är söt ändå ;)


Malin och Ahle


God kladdkaka :)


Supersöt!


Sjunger studentsången :)


Maria och sötaste Emmie


Bandet


Gråååt inte :D

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0