bored

Jag är så himla trött på regnet! Vad ska man göra? Tänkte att jag kunde spela wii sports, men nä det kunde jag inte för just nu har vi bara en tv som funkar, och eftersom vi är 3 ladys i denna familjen så kunde jag bara säga GOOD LUCK! till mig själv!
Jag är så rastlös så det kittlar i hela kroppen!
Jag vill festa, dansa, bara rocka loss! Jag vill göra mig iordning och bara sticka iväg! Ingen annan som är ledig imårrn? haha!

Midsommar kommer näst efter studenten nu, har blivit bjuden till 2 midsommarfester, men vet inte än hur jag ska göra? Måste höra vad Emmie och dom andra gangstrarna ska göra? Och vad ska lilla Josie göra? :)  Kan inte ni erbjuda mig nått som jag bara inte kan tacka nej till? ;)

Åh, nu vet jag vad som hade varit roligt, att kolla på Benchwarmers eller Grandmas boy, hahaha!







Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0