Var är respekten?

Hur kan man säga till någon som försöker sluta röka att "du kommer att gå upp flera kilo, bara så att du vet". Va?? Alltså har folk ingen uppfostran eller vad fasen handlar det om? Haha, nä allvarligt, man glädjs väl för en annan? Men många går med skygglappar och ser och bryr sig bara om sitt eget. Då är man tråkig!
Men det är bara till att bevisa motsatsen, eller så visar man att man är glad och är den man är ändå.

Samma sak nu med Mulli, jag tror inte att det är många som förstår vad hon betydde för oss. Dom flesta säger bara, "oj vad jobbigt, men det var ju bara en katt, det är bara ett djur ju". Nä, så mycket mer ..En klok katt, en familjemedlem, en bästa vän.. Jag kan fortsätta? Sen kan ju den som vill skratta åt detta, eller bara va tyst.

Från det ena till det andra, det är så många filmer jag vill se nu! Det är helt fullproppat på min lista just nu :P
The proposal
Ice age 3
Flickan som lekte med elden
Harry potter och halvblodsprinsen (eller säger jag fel film nu?)
New Moon
17 igen
Brüno

.. och fler, så många att jag inte kommer ihåg alla :D
Fullspäckat fullspäckat ..

Tur det är då att jag bara kommer att ha tid denna sommaren/hösten till att se film!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte kanske du & jag gå på bio någon dag ?:$ <3

2009-06-27 @ 15:36:49
URL: http://kajskajskajs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vissa människor undrar man var fan dom är i från?! Jag tycker det är jävligt starkt av din mamma att sluta röka, och SO WHAT i fall hon skulle gå upp lite i vikt av de....det kan hon iaf inte få cancer av dessutom så lever man bara en gång så låt oss äta haha ;) Hälsa och krama din mamma från mig och säg att jag tycker hon är jätte duktig:)

2009-06-27 @ 15:40:19
URL: http://kajskajskajs.blogg.se/
Postat av: Josephine

Jag förstår precis hur du känner det med kisen din :( det är jättejobbigt, det är som du säger, en familjemedlem som går bort. Jag hade gråtit sönder mig, det har jag gjort också, när våra kisar har lämnat oss. Men förhoppningsvis har de det bra där de är (: och så får man tänka och glädja sig åt hur länge man ändå fick ha dem hos sig och vilka fina stunder man haft :) right? ^^ <3

2009-06-27 @ 21:44:27
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0