2pac

Haha, jag sitter och lyssnar på california love, känner mig som väärsta gangstern! Men den poppade bara upp på min spotify ;)
Kände igår kväll när jag gick hem från Emmie, när typ bara 3 bilar cruisade runt i lilla Trelleborg, att fan vad tyst och lugnt det är på kvällen här. Och alla lukter, för en gångs skull kunde man känna hur alla olika blommor doftade (men tyvärr kände min allergi det också) gick där helt snörvlig och hade ont i huvudet till slut av alla dofter :D hahaha! på dagen döljs väl allt av alla avgaser! Inte ens min allergi märker nått då :D
Ah det är crazy!

Sitter här med en handduksturban på huvudet, ny duschad och jäkligt fräsch:) (forhoppningsvis)
Men jag måste börja göra mig iordning nu innan robin kommer. Sen väntar Malmö, hoppas på att få hitta vad jag nu faktiskt är ute efter. Och även en klänning hade inte varit helt fel - som jag hade kunnat ha till studenten. Även om jag bara ska till två, så är det trots allt min vacka boyfriend som är en av dom:) Så lite uppklädd får jag allt va!

Ses!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0