En bra dag

Fick min klänning från Nelly idag, är jätte nöjd:) Så det blir antagligen den med en kavaj över och några tuffa skor till så är jag redo för studenten:) Men jag ska ändå in en sväng till Nova och Malmö för att ta en sista titt. Man vet ju aldrig, bättre att ha några olika klänningar att välja mellan än att man står där när dagen är kommen och inte alls är på humör för färgen eller nåt ;P

Har varit ledig idag, så det har blivit full avkoppling bara! Solade i 2 timmar ungefär i trädgården, sen fick jag fixat en till student present till Robin, sen hux flux kom Robin hem till mig, sen nu sitter jag hemma hos han faktiskt. Syrran skulle ha lite folks hemma idag, så jag hade inget speciellt att göra hemma?
Är faktiskt ledig imårrn också, så jag ska umgås med lilla Josie då. Eftersom båda är superpanka så får vi nöja oss med att sitta hemma bara:P Men vi kan alltid snacka en massa och ut & gå en sväng också kanske? Det blir nog braa :)

Läser just nu Änglar och demoner av Dan Brown, men jag har inte hunnit så längt än. Kände mest att jag ville läsa den innan jag ser filmen (som går på bio nu).
Men efter att ha läst Da vinci koden och sen blivit jätte besviken på filmen, så vet jag inte om jag ska tro på denna heller?
Men jag får väl hålla mig och vänta på att en riktigt bra film ska komma ut snart ist. Bl.a New Moon kommer ju till hösten! Böckerna var ju braaaa där, och första filmen (twilight) var ju också helt ok. Förutom att jag tycker att dom missade det viktigaste i filmen från boken. Det gick lite för snabbt i filmen, men jag tror ändå att 2:a filmen kommer va lite bättre. Alla är vi ju oerfarna första gången ;)

Nä nu får jag se om jag kan sysselsätta mig på annat vis!

tjoho!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0