Hello little mexican

Precis ätit lite taco, mm yummi !! :) Mulli har också ätit, hon älskar taco :)
Sitter och funderar på vad jag ska göra sen. Väntar på att emelie ska svara mig? Hellu ..
Är sugen på att gå en riktigt lång runda. Men det blåser så in i bomben, så isf måste jag iaf ta på mig nåt varmt.

Dagen har inte gett mig mycket .. haha. En solbränna (solarium oops), och en jäkla massa tv-tittande. Det är så trååkigt!

Lurade Mulli så jag kunde klippa hennes klor :D haha! Hon är så jäkla svår med sånt, men jag lurade henne att jag kelade med henne så klippte jag snabbt som atttan i mellanåt ;) Katten, kom igen liksom! :) Hon är så gammal nu så hon vässar inte klorna ute längre. Hon är knappt ute överhuvudtaget, bara fruktansvärk sällskapssjuk hela tiden. Så man får ta till sånna knep! Lilla Mulli ..

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Josephine

aaaw du är för söt Sofie! ^^ du kunde hälsat på mig på jobbelijobbet ju! ;) Hade varit roooligt :) aja, puss påre!

2009-05-28 @ 18:51:22
URL: http://jrosvall.blogg.se/
Postat av: Kajs

Men snutte då, vad skrev du i ditt sms?<3

2009-05-28 @ 22:41:56
Postat av: Emmie

Haha, sån liten fuling du är ;) Kan se de framför mig när du lurar Mulli :P

2009-05-29 @ 08:02:54

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0