Laddat?

Precis ätit lite varmrökt lax och gräddfil med gräslök:) Det är gott! gott gott! Skulle kunna äta bara en massa varmrökt lax rakt upp och ner :D
Får se om jag springer en runda ikväll, Mimmi ville springa nu, men jag har precis ätit, och jag tror inte att det är så gott att rapa lax när man springer ;) haha! Köpte iaf ett par löparskor idag, så nu är jag riktigt redo! Kände att jag fick lite ont i benen av att springa i mina walkingskor, så dessa nya pjuksen ska nog blir braaauu:)
Tyvärr är jag för snål för att köpa en sport bh denna månaden, behåller hellre pengarna till lite partaj ist ;P

På tal om partaj .. Denna helgen blir ju laddad:) Imårrn blir det grillning med Emelie & det gänget, sen efter det blir det A9. Sen på lördag blir det först min farmor vi firar på Dalabadets restaurang, sen drar jag till Emmie ( eller vem vi nu ska va hos?! ). Antar att det blir uppenbar .. eller gamla hederliga Magasinet här i Trelleborg! YAO!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0