Hagalen! :)

Jag har nästan panik över vad jag ska ha på mig på studenten! Jag har köpt en blå klänning, och väntar på en som jag har beställt från Nelly.com. Meeen, jag vet ändå inte! Hur svårt kan det va? :) Jag ska bara på två studenter, men man vill ju ändå va fin :)
Sen har jag hittat två armband som jag mega mycket vill ha! Åååh, jag känner mig som en tio åring när jag förklarar hur mycket jag vill ha dom :D Men jag har noll pengar alltså! Lönen kommer ifs nästa vecka, men man är så jäkla "hagalen" och vill ha det direkt ju! haha!
Jag har iaf fixat en studentpresent till Robin, men jag måste ha nått annat också. Det blir lite tamt annars:)


Vi hade förresten en tjuv på jobb idag. Men han stal två högerskor, så han har ingen användning för dom om han inte känner nån som är enbent ;D








Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0