Det är mer än grymt

Någon som såg nyheterna igår när dom visade bilder från en dokumentärfilm som håller på att spelas in om hur japanerna dödar delfinerna?
Det är så fruktansvärt och var så fruktansvärda scener från filmen dom visade att tårarna bara rinner på mig ..
Och det är till ingen nytta, inget av köttet äts (inte för att det heller är ok), eller används för forskning, utan det handlar om rent mord.
Jag förstår inte dom jävla japanerna (dom som dödar delfinerna)!
Samma med valarna och tigrarna (finns säkert många fler). Jag brukar kolla på Whale Wars och ikväll var verkligen "droppen" .. det är så sjukt vad människor gör för pengar.
Tigrarna t ex, det finns så få tigrar kvar på planeten men ändå fortsätter idioter att döda dom, allt för att tjäna pengar.
Jag bara undrar, det är inte konstigt att världen dör ut ..

Kommentarer
Postat av: Josie

SV: Tack så mycket hjärtis! :) Fick inspiration av din måste jag säga ;) Usch det här med delfiner, valar och tigrar, uuusch! Det är så jävla hemskt att man faktiskt tycker att människan förtjänar att dö!

2009-11-15 @ 12:28:24
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0