end of the world

Vi såg förresten 2012 igår, jag och Robin. Faktiskt en bra film, trots att jag bokstavligen hatar sånna filmer annars! (The day after tomorrow och liknande).
Jordens undergång och moder jord spelar spratt, vem är inte skiträdd för det liksom?
Ni kan ju tänka er hur tankarna gick på mig på vägen hem .. höhö. Och värre blir det när Robin berättar det med att alla planeter kommer att stå i samma linje år 2012- är det uträknat, på riktigt... ooh .. Istiden .. dinosaurierna (vi) dör ut .. ahh. Nä usch nu ska jag va tyst .. för jag är så jäkla rädd ..
Innan vi gick på bio igår så åt vi för övrigt världens godaste pizza, (eller iallafall godaste på ur länge, tänker på dom fruti de mare på Lanzarote kajsa), från Harmony här i Trelleborg :) Jag tog en italiensk pizza, Napoli .. YUMMI! :D ÄT DÄR!
Måste även berätta om en film som jag och Robin såg för några dagar sedan, 9 heter filmen.
Filmen är baserad på en killes projektarbete för högskolan! Hör ni, projektarbete!
Jag tyckte det var en knepig film, förstod inte den riktigt, men har man den sortens fantasi så gillar man säkert filmen. Och sen är det ju inte helt kasst att få Elijah woods röst med i filmen och Tim Burton som regissör/producent :)
Sök på youtube, 9 bara, en enkel 9:a :) Jävligt coolt att en "vanlig" kille kan göra sånt som projektarbete .. Han fick något jävligt stort pris för den, en oscar eller liknande :) Vilken "vanlig" person skulle inte vilja ha det liksom ;) Då är det verkligen bekräftat att man är SKITBRA! Haha! :)

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0