here I go again.

Slipat mitt cv lite nu på morgonen, tydligen har jag "ett väldigt bra cv", hade bara lite ändringar som skulle göras med layouten, annars var det guldstjärna här! Känns väl skönt att höra?

Jag och mamma ska iväg och se på ett hus innan jag börjar jobba (13-16) på Glitter idag!
Verkar vara mysigt, även om det känns som att jag mer borde satsa på något eget, haha!

Idag kommer förhopppningsvis Kajsa och Josie :) Men tjejer, jag måste se Bonde söker fru, Grey's och SYTYCD, bara så ni vet ;) hahahaha!
Började till och med se på Paradise Hotel igår (tv6 play), kunde inte låta bli trots att Robin sa att jag är tönt om jag kollar på det ;)
Men jag är inte tönt, dom som är med i programmet är ! ;)

Tjong!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0