In my dreams

Vi såg New Moon igår, den var BRAAA! aahh!
Hade kunnat se den igen ;) Och det kommer jag nog att göra, kanske inte på bio igen men filmen ska jag ju ha sen, klart !

Måste faktiskt säga att Edward var ganska ful i denna filmen? haha .. Jacob var nästan snyggare (eller hans kropp, mjau) !
haha, nä nog om detta! :)

Idag blir det Glitter ni hittar mig på, ska jobba segaste tiden, 13-16. Tänkte att jag skulle gå ner, men när jag vaknade och såg vad det var för väder .. pss, nä tack, jag får ta bilen!

Ska äta lite frukost nu så jag vaknar!
Pussochkram!

Kommentarer
Postat av: kajsa

orrh jag längtar tills jag ska se den ikväll! :D hihi och Sofie? Edward är aldrig ful! ;) tss

2009-11-23 @ 12:09:54
URL: http://kajskajskajs.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0