in the city

Det känns faktiskt bättre idag, man oroar sig alltid i onödan ..
:)

Har köpt lite fint på Glitter idag, jag alltiså inte låta bli .. haha.
Även lagt undan skor på Scorett, höhö. Tänkte att min kära syster kan lämna tillbaka de jag köpte på Bianco i malmö häromdagen så kan jag ta dom på scorett istället ;)
Sån Lurifax jag är ;)

Och det verkar som att min man ska jobba i norrland? OM MY GOD! Fast det är bara 2 veckor, så herregud! Kan Kajsa och Jimmy vara borta ifrån varandra i ett halvår (eller var det ett år?), då kan fan vi klara det också ;)

Snart bonde söker fru!
Tjaaoooe


Kommentarer
Postat av: sofie

söt blogg , hur har du gått den så :o

kram

2009-11-18 @ 20:30:32
URL: http://litenbrunettt.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0