intergalactic

Oj vad dagen gick snabbt?! Så går det när man har roligt - brukar man ju säga!

Jag är avundsjuk på Mimmi, idag hon köpte tröjan som jag ville ha, och när jag går till H&M och ska köpa en till mig själv när jag slutar jobba 16.00 så finns det bara bebis storlekar kvar :(  En annan vill ha lite att röra sig i liksom ..
Aja, kanske i veckan skulle dom få in den igen. Då får jag va på hugget :) Jag vet vilken dag dom får varor, men tänker inte säga det så någon annan hinner ta tröjan från mig :D hahahah! (mohahah)

Ska kolla lite Paradise Hotel nu, haha, jag är tvungen !
Sen ska jag ta det lugnt ikväll antar jag! Lite CSI och mys är inte fel!
Kanske ett choklad eller två slinker ner också.. 2kr/st på Entré .. haha, vem hade jag varit om jag inte hade handlat de "10 per hushåll", hahahhah!

Foo hoo

Kommentarer
Postat av: Josie

haha sofie, du är för söt!! <3

2009-11-23 @ 22:23:37
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0