Jag har en dröm

.. Nja, många drömmar självklart ;) Men jag har en dröm som jag verkligen vill ska bli sann nu!
- Jag och Robin har nämligen hittat vår drömlägenhet! Den är verkligen skräddarsydd för oss, jag tror att vi båda blev väldigt chockade över vad vi såg! Lägenheten är perfekt, men (självklart ett men) den ligger i Malmö. Men faktiskt så har jag inget emot det!

Det finns faktiskt jobb utanför lilla Trelleborg :)

Men just nu vill jag detta så mycket, jag bara ställer frågan till mig själv, när kommer det nånsin att komma en sån här chans igen? När kommer "denna lägenheten" nånsin finns för oss igen? Visst, vi har sett liknande lägenheter - men till skyhöga priser! Här har vi en månadshyra på ca 6000 i månaden inklusive lån.
Och det är Malmö, rena kapet!

Hade bara Robin haft ett jobb så hade vi åkt in direkt och TAGIT den! Men just nu vet jag inte vad man kan göra.
Och självklart är dte inte Robins fel, utan det är bara fel tid helt enkelt ..
 
Visst är det jobbigt när man hamnar i en sån här situation? Vad gör man?'
Man kan inte göra mycket mer än att låta drömmen gå i kras ..

Jag ska njuta av en kopp kaffe nu sen ska jag börja jobba 13.00.
Sen blir det myskväll med tjejerna, lite sushi och idol :)





Kommentarer
Postat av: Josie

Sofie, jag ska säga dig att jag hamnade i en liknande situation, tror det var förra sommaren. Hittade värdens finaste lägenhet som hade passat mig och fredrik perfekt och billig i månadshyra med lån o allt.. men.. jag jobbade på blue house och fredrik skulle gå i skola.. så där försvann den drömmen. Men se.. det kommer nya :) men jag vet exakt hur du känner det just nu :*

2009-11-21 @ 08:52:58
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0