jag vill ju också

Ångrar att jag inte följde med Martina till Ullared idag!
Haha, efter att ha kollat på programmet ullared igår så ville jag ännu mer följa med.. men jag måste snart sticka dit ändå. Jag har väl fler lediga dagar hey? :)
Från och med torsdag kommer jag att jobba 10 dagar i rad, eventuellt mer blir det ..Men jag ska ju dock vara glad då att det inte är hela dagar jag jobbar. Lite sovmorgon har jag allt :)
Idag ska jag ocg robin hem till hans bror anders som flyttade för ca en vecka sedan. Kommer man bli avis? YES. Han hade tydligen "köpt" en orm också, haha, en majssnok. Gulligt, jag tycker faktiskt att ormar kan va lite söta ;)
Nu kommer jag väl få en massa hatkommentarer för att jag sa det, haha!

Ska se om robin vill vakna nu, jag är faktiskt hungrig. Äta är det första jag vill göra när jag vaknar :D
.soooufie

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kanon!:D Jag slutar 17 på Apoteket så då kan jag köra direkt hem till dig om det går bra?:) <3

2009-11-03 @ 12:26:17
URL: http://kajskajskajs.blogg.se/
Postat av: kajsa

Förresten;) jag vill oxå till Ullared så vi kan väl försöka få ihop en tur tsm:)?

2009-11-03 @ 12:27:32
URL: http://kajskajskajs.blogg.se/
Postat av: Josie

När kan vi ses loppan? Jag saknar dig :)

Jag hade kanske kunnat komma hem till dig en dag så man får se den lille knatten också? ^^

2009-11-03 @ 17:48:09
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0