Kisskass

Usch ja, superkonstigt, jag mår kisskasst! Har jobbat idag, och allt har gått bra, men nu när jag väl är hemma så känner jag hur dåligt jag mår. Halsen är svullen och huvudet värker, usch och pi!

Hoppas verkligen att det går över ..
Men jag har gått såhär i ca en månad nu ... Det är för lång tid!

Köpte förresten en stencool telefon idag ;)

Tro det eller ej, men den funkulerar!

Har man en söt tand för speglar (vilket jag har) (hur kan man förresten ha det?), haha, strunt samma, det jag vill ha sagt är att då finns det huuur mycket speglar som helst på Grossistlagret här i Trelleborg, smygkolla på Grossistlager.se

Nu slänger jag mig i soffan, det förtjänar jag!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0