like a hobo

Har varit på Maxi nu och gjort mina ärende!
Ostbricka och vin för fulla muggar imorgon, jag vill redan hugga in ..



Mår för övrigt inte helt hundra idag. Och jag har idag även blivit kallad workaholic och "måste du göra något hela tiden, kan du inte va still?". Nä tyvärr, det är roligare att vara sysselsatt! Tyvärr tycker inte min mage det bara .. Har haft sån konstig magont på ena sidan av magen nu i cirkus en vecka .. no fun. no no ..

Förresten, här är den, tantjackan som FAKTISKT är skitcool ;) haha!


Här är någon annan som också tror att han är cool ..


BOSSE BUSJÄVEL :D hahahah


Mysig kväll!
Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Josie

Den var supernaaaajs! I like a lot! :D mememe! Bosse ser ut som Alex där haha Gaaaaleeen!

2009-11-06 @ 23:40:58
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0