Lite hopp gick snabbt över till vardagsmat

Lite irriterande att texten i mina senaste inlägg bara blivit en klump av text?

Jaja, annars så har helgen varit lugn. Denna helgen har jag behövt, men jag är ändå lite sur att jag nu måste jobba 2 veckor i rad .. Hade en massa som behövdes göras denna veckan (då jag egentligen skulle varit ledig mesta tiden), men som vanligt får jag skjuta upp lite, och klämma in lite annat bland resten. Men vad gör man inte när man är snäll som jag :)
Jag sa till Robin i eftermiddags att han ska vara glad att han har en sån hårt arbetande kvinna, vilka julklappar han får alltså ;)
haha!


Nu ska jag kolla vidare på "Sons of anarchy"!
Sen ska jag sova tills jag spyr!

Natti natti folks!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0