Midnight red

Herregud, hur kan det vara så många som är ute i sista sekund med "fars dags present" ? Tell me please!
Jag fick agera stålkvinna idag på T.H, aaaaalla skulle ha presenter, och som skulle vara inslagna .. när jag stod helt ensam. Kö bildades men det brydde sig inte dom flesta om. Utan nä, dom kunde inte ta sina inslagningar på "beställning" och gå en sväng på stan utan det skulle göras direkt.

Folk är konstiga
Jag är ingen stålkvinna

Tur att det är Glitter hela veckan och att jag sen är ledig hela nästa helg.
Jag har efter bara ca 3 månader redan ont i rygg, knän och huvud..

Ikväll tar jag det bara lugn. Söndagsmys, baaara söndagsmys för min del. Men jag är trots allt avundsjuk på Mimmi och Frans som idag firar på A9 :)


Målade precis min nagler i en av mina favvofärger, Midnight Red :)
Vardagslyx kallar jag det ..
Vardagslyx är även att jag ska gå på ansiktsbehandling snart! Kanske skulle lite massage också vara något?

Nä, nu säger jag tjohej på er!


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0