När ett hjärta brister

Javisst ja, vi glömde ju dricka kaffe?
Pantade vi är, typiskt kackelhönor som oss! ;)

Har köpt lite nytt, men fick ångest när Kajsa sa " jag handlar iallafall inte lika mycket/ofta som sofie", hihi, I know, jag har erkänt, jag har en sjukdom ;)
Ska visa imorgon vad det blev ..


Nu ska jag snart sova, jobb jobb jobb imorgon mina vänner!


Och innan jag avslutar så vill jag bara säga till alla, var rädd om din bästa vän (vänner)!
Kajsa och Josephine har iallafall stora guldstjärnor brevid mitt hjärta :)


Kommentarer
Postat av: Josie

ååååh, du är så fin Sofie! :* Tack för den härligaste fredagskvällen på lääänge! Den behövde vi nog alla. Jag vet att jag behövde den i alla fall :) <3 och detsamma.. Ni har finfina platser i mitt hjärta ^^

2009-11-21 @ 23:55:31
URL: http://jrosvall.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Världens finaste!Alltid vi!<3 och fler fredags mys med Sushi ska de blir, eller hur flickor?:)

2009-11-22 @ 18:19:43
URL: http://kajskajskajs.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0