oj vad aggresivt inlägget verkar

Ingen fara, jag är inte speciellt farlig :)

Ooh, vad jag är trött idag!
Och irriterad ...
.. på Bosse och Lillen.

Dom är så jäkla jobbiga, bråkar hela tiden, och ska tvungen vara på bordet vaaarje morgon när jag ska äta frukost. Och frukosten är min favvostund under hela dagen. Då vill jag bara sitta ensam och njuta, läsa tidningen och gäspa några gånger utan att bry mig om ifall jag har mat i munnen samtidigt som jag gäspar :P
Men nä, bosse och lillen har börjat förstöra den stunden! Så idag hottade jag ut lillen i regnet, och bosse fick lära sig konsten av att "katter har nio liv" ..
Ett liiitet pytte utbrott fick jag efter typ 5:e gången han tvuuunget skulle upp på bordet och smaka av min ost.

Första gången är det lite gulligt, men redan vid 2:a gången börjar man lite smått irritera sig .. sen vid typ 5:e gången slutar det med ett mindre utbrott från min sida!



Av någon anledning så vaknade jag upp lite irriterad idag, jag bara tänkte på en sak som hände häromdagen.
Att nr.1 tar nr.2 i försvar precis som att vi är farliga eller något. Haha, usch det är så skrattretande när vissa glömmer vem som är mytomanen och manipulativ i detta sammanhanget.
Alla kan spela oskyldiga lamm, låtsas som att man "mår så dåligt", men jag väljer att vara ärlig.
Gilla läget ..

Nä nu ska jag inte säga mer, jag kanske blir polisanmäld .. oooh. Ja, stort O.
Vi kanske skulle tagit ett lögndetektortest och se..


Ha en bra dag:)
Nu ska jag jobba 9.45-19.15, sen blir det bio! TJOHO! - Luftslottet som sprängdes!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haaha ja akta så ingen polisanmäler oss :D

2009-11-27 @ 14:26:57
URL: http://arndtmimmi.blogg.se/
Postat av: Josie

Polisanmäler? Det låter som en av mina historier hahaah



Visst får man damp på katten ibland?! Idag var Alex uppe i fönsterkarmen och tuggade på julstjärnan :S

2009-11-28 @ 00:59:27
URL: http://jrosvall.blogg.se/
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

skulle också vilja se luftslottet som sprängdes :)



förresten, känner du för det skulle jag bli gladare än gladast om du röstade på mitt bidrag, nummer 9, i lindapauline.se 's fototävling :)

2009-11-28 @ 01:22:05
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0