Queens

Godmorgon (alla ni som tyvär är vakna redan nu) !

Sitter här med en kopp kaffe, försöker kasta i mig kaffet lite snabbt, men det vet väl alla att det inte är så lyckat att kasta i sig något som är skåll hett!
Jag och mamma ska nämligen kolla på ett hus idag, samma som igår är det ifs, men vi såg ju aldrig insidan igår. Så mäklarn kommer ringa närsom och säga att vi ska komma.
Hur fasen kan man gå upp tidigare när man egentligen hade haft sovmorgon? Jag vet inte varför jag gör det, för mammas skull kanske :)

Kvart i 9 kom mamma i på rummet, "sofie nu får du gå upp för mäklaren kan ringa närsom". Och jag ser att klockan är 09.48 just nu, men snabb som jag är så har jag sminkat mig, fixat frillan, kläderna är på, gröten är uppäten, och nu sitter jag här också. Vilken snabbis jag är! WUHU!

Börjar jobba kl 13.00 idag, skulle egentligen fått en heldag, 09.45-19.15, men på sätt och vis är det skönt att Miriam kunde ta morgonpasset, så slipper jag va med praktikanterna hela dagen :D haha! Alltså .. praktikanter, visst vi har alla varit det .. Men seriöst, jag orkar inte fler praktikanter! ;)

Får väl "göra toan nu också"

 ;)

Hejhopp!


Kommentarer
Postat av: kajsa

årrrh vad kul :D jag vill oxå följa med! hihi Hoppas det är fint! :)

2009-11-19 @ 10:12:05

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0