scaaary friday

Fredagen den 13:e var det ja .. Gissa om min morgon började dåligt?
Vaknade övertrött, går till min coach på vannhögsgatan, visst, dagen känns bra tänker jag när jag sitter där. Vilken härlig morgon och allt går bra.
MEN, när jag ska gå där ifrån märker jag trampat i hundbajs och dessutom kletat ner hela stolen med bajs hos min coach ..  "oj, säger jag, jag måste ha trampat i något". Hahaha (såå pinsamt)

Sen ska jag och mimmi köra till malmö, jag har bytat skor och har laddat nytt humör, kommer ut till bilen, NÄSTAN PUNKA på ena hjulet. Vad fan gör jag när jag kör bil, kör jag så kasst eller? Detta är andra hjulet på 2 månader .. hahaha!

Men men, vi kör ner till OK/Q8 och pumpar däcket, säger "va fan" och kör till Malmö ändå. Men liite skakis var jag allt på mototvägen ..

Men allt gick bra. Resten av dagen var lugn och jag kände att jag gjorde en massa bra köp :)

Det värsta som skulle kunna hända nu är att Erik åker ut ur idol ikväll :D hahaha!

Oj, nu börjar idol! WUHU!



Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0