visioner

Kajsa har precis åkt hem, så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra. Kollar EMA, men undrar om dte är många fler bra framträdanden kvar? Annars kan man ju lika bra lägga sig eller något sånt ;)

Har hittat en jättefin klänning som jag vill ha men vet inte om jag ska beställa den eller om jag ska be min sömmerska att sy en liknande? :)



Jag hade tänkt ha den till nyår i såfall? Med lite långa silverhalsband till så !
Maybe ..
Och jag vet inte ens vad som händer till nyår :D haha! Men annars finns det väl fler tillfällen att bära den halloouue!

Jag har köpt en jättefin tantjacka förresten, ska lägga in en bild snart, ska se imorgon om jag hinner.

Jobb hela helgen, så jag ska försöka hinna med my little blog to ;)


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0