Ät inte mer än du orkar flicka

Usch, jag åt helt för mycket till middag. Jag tar aldrig 2 portioner, men gjorde det idag för jag trodde att jag orkade mer .. men det gjorde jag inte. Och jag kan inte slänga mat .. jag tänker på alla dom som inte har den tillgång till mat som jag har. - Och detta resulterar i att jag äter upp "den andra portionen ändå."
Fan alltså, bara låt bli liksom :)

Det blev lite fika i staden med Alexandra och Emelie N. Och högljuda som vi är så måste nog folk trott att vi var helt perversa och knäppa i bollen! Men det skiter vi i ;)

Ikväll kommer min moster, hon ska fira mig lite eftersom hon inte är hemma på min födelsedag. Men tyvärr har jag inte mer än kaffe, te, saft eller kranvatten att bjuda på :D haha! Hoppas hon inte är hungrig ;) Eller att hon bantar eller nåt :D haha!

Men vad ska jag göra tills hon kommer? - Se lite True Blood el? ;)
Yes ..

Haoudi!

Kommentarer
Postat av: Josie

Asså vadå, har du alla avsnitten av true blood eller vad är det? ;P haha JAG VILL OCKSÅ!

2009-10-02 @ 00:27:43
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0