Brist på fantasi

Ja, det kan man verkligen säga om mig.
Eller är det bara brist på energi?

Hur som helst så är det tråkigt just nu, just eftersom jag måste lägga all min energi på jobb just nu så får jag inte mycket över.
Jag kommer dessutom att jobba VARJE helg nu fram till ungefär jul.
Inte att jag inte gillar det, egentligen, fan vilken tur jag haft liksom? Men, jag vet att jag bara måste få lite räta på vardagen så blir dte bättre. Att hatta fram och tillbaka kan väl få vem som helst att se sitt liv som total kaos? Inte sant? Man behöver rutin, det behöver alla för att nå lyckat resultat.

Dagen ser ut såhär:
Intervjuträning 12.30
"Lära känna dag" - från när till när? :D
Sen drar jag nog till Robbelobb, helt nyopererad och söt.

Mogondagen:
Glitter

Nu ska jag läsa veckorevyn tills det är time att gå!

Shine on

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0