Misslyckad middag

Funderar på om jag ska kolla Twilight? Har inget att göra fram till jag ska till bilprovningen och besikta min bil. Denna gången kom jag ihåg det :) Glömde bort tiden för två veckor sedan .. oops.

Lyssnar på Beyoncé - Sweet Dreams, den är riktigt bra faktiskt. Får en att komma igång liksom ;)

Måste berätta, igår skulle jag göra cannelloni. Eh .. testa aldrig det. Haha! Först skulle man koka dom i 4 minuter stod det på paketet. Ehh .. varför ska man det? Då klibbar dom bara ihop ju? Men jag gjorde som det stod, och gjorde en köttfärsröra som jag skulle fylla dom med sen hälla på ostsås och sånt gott. Men det slutade med att det blev "lasagne" istället .. Jag fick hotta ihop allt i en form, för det gick verkligen inte att fylla dessa. Det blev ungefär som överkokta makaroner. haha! Nästa gång ska jag testa att bara fylla dom och sätta dom rakt i ugnen, tror att dte är meningen att det ska vara så egentligen :)



Får nog sätta igång Twilight nu ;)
Hejhopp!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0