Everything is speciaaal

Okej, jag har inget att göra så jag får väl visa lite av vad jag fick igår ;)

En jättegod parfym som jag inte ens visste att jag skulle få. Har aldrig luktat på den ens, men den var en lyckochansning för jag har svårt för parfymer, men denna är GOD!


Ett Jääätte fint smyckeskrin från Thomas Sabo + presentkort så jag kan köpa mitt armband och mina berlocker ;) - Från min älskling såklart :)


Väska av mammsi!


Vinkorkar



Och skor

Sen fick jag lite biobiljetter, suffléformar, strumpor, bh&trosor, 3 trisslotter med vinst på ALLA, hur lyckas jag? Pengar, sockiplast, presentkort, Twilight och ett guldparaply :D
Det var nog det? Säkert glömt något, men det kvittar för allt betyder lika mycket för mig ändå :)
Sen bjöd mamma på planka på kvällen, muuums! :P

NU är det dags för bullar, för nu har Robin vaknat ;)

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0