Håll dig vaken Sofie

Jag mår inte alls bra :( Ont i halsen så in i *, och näsan rinner .. det gör ont i magen och i huvudet och ögonen är svullna.
Men jag måste gå till jobb.
Först ska jag inventera klart på T.H, sen öppnar jag Glitter. Imorgon ska jag också jobba.. och på måndag. Hur ska detta gå?
Är ledig tisdag onsdag, så jag kommer INTE tacka ja om någon undrar om jag kan jobba. Jag skulle behövt stanna hemma hela denna helgen för att ta hand om mig själv, och inte bry mig om något annat ..
Jag var redan dålig förra helgen, men eftersom jag har varit tvungen att gå till jobb hela veckan så har jag inte hunnnit bli frisk ..
Men än en gång, vad ska man göra?



Usch, jag hörs som värsta gnällspiken, men jag har trots allt inte varit såhär dålig på ca 3 år .. så jag hade kanske glömt hur det känns att vara riktigt förkyld :)

Kommentarer
Postat av: kajsa

Hjärtat! Man FÅR lov att sjukanmäla sig, du ska inte jobba och sätta din hälsa i sista hand om du nu inte har varit så dålig på länge så kanske du ska stanna hemma? Jag är kanske inte rätt person som ska säga det för jag trycker alltid i mig en massa ipren och jobbar i vilket fall som....men jag vet att vi båda borde chilla lite ;) haha Krya på dig iaf! <3

2009-10-31 @ 10:51:55

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0