Höstigt fint

Ja min blogg känns väldigt höstig, men man blir väl ändå glad när man ser den? :D

Sen till julen får den kanske vara lite julig ;) haha!

Tänkte sätta mig och finslipa mitt cv lite nu innan jag ska till mig coach vid 11. Fick jättebra tips igår av en annan coach som själv hade varit chef en gång, så han kunde ju berätta hur han gjorde när han valde ut folk ifrån så mycket som ca 400 cv på hög som sökt jobb hos honom en gång i tiden.
Visst funkar det olika hos alla arbetsgivare, men ett bra tips är alltid bra :)

Sen börjar jag jobba 13.00 på T.H.
T.H imorgon också .. sen, mina damer och herrar, sen blir det en heeel helg på Glitter!

Känns som att man kommer jobba ihjäl sig nu? Nästa vecka är väl lugn, men veckan därpå börjar det riktiga slitet .. jobbar 7 dagar i veckan vissa veckor ..
Slå det?

Robin kom hit som en överraskning igår! Bara pling plong på dörren, och gissa om jag blev glad? :)
Sen ringde Kajsa och ville komma! JAA, sa jag! Så gissa om jag hade en supermysig kväll igår? :P

Nä, cv:t var det ja som jag skulle finslipa ..

.Sofie

Kommentarer
Postat av: Josie

Varför kom inte jag? :O nej just det, jag var på Ikea i 4 timmar och var inte hemma förrän 21.00 wiiiiie haha

2009-10-28 @ 21:15:12
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0