Kyyyyligt!

Usch vad kallt det har blivit! Vintern har verkligen slagit på hårt!

Idag har jag jobbat på Vero Moda, dagen gick snabbt som attan och vi har fått ny och fin kassadata :) Tänkte att jag skulle unna mig något gott till lunch, lyxa till det liksom. Ja så jag sprang in till ica, tänkte där kan man väl hitta allt möjligt, yeahaaas. Köpte en "lyxpasta" med örter och skaldjur. Fan alltså, 50 spänn och det var bara skaldjuren som var gott! Nu var det iförsig guldig etikett  också, varför tror man att det ska vara lyxigt bara för att etiketten är guldig, har fin stil och är dyr?
Lureri! Man blir luurad (elelr bara lurar sig själv) haha!




Världens kelgris, mitt lilla barn ;)

Nu är det snart dags för lite kvällsmat och Bonde söker fru!
Morgondagen: Vero Moda, sen kajsa&sofie kvälll?
Fredag: Möte, tandläkaren, Josse&Sofiemys!
Helgen: LEDIG!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

klart det är Kajsa, Sofie kväll på torsdag! :)

2009-10-14 @ 22:24:28
URL: http://kajskajskajs.blogg.se/
Postat av: Josie

SV: Det konstiga är att Alex kliar sig inte. Inte i öronen och inte i pälsen.. skumt! Jag vet faktiskt inte haha glömde fråga. men ska fråga Therese vad det kostar.. kan ju inte vara jättedyrt?

2009-10-15 @ 12:42:39
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0