Mycket på gång

Ja det är det!
Med 3 jobb, en kattunge och ett liv utöver det?
Min man ska dessutom opereras imorgon, äntligen efter 6 onödiga operationer är dte nu dags för den stora! Men bara du blir bra älskling!

Träningen har också blivit bortsållad i 2 veckor. Men imorgon är det nya tag .. hoppas jag.
Och jag måste ringa veterinären också, och min jobbcoach och den och den och den .. haha!
Nu ska jag lägg mig i soffan en stund innan det är dags för middag, bakpotatis blir det idag :)

Pussochkram, ungefär!


Mina favvosar!

Kommentarer
Postat av: Josie

nejmmen så liiiten han är! ni får göda honom bättre ;) asså inte bosse, robin! höhö nu var jag väldans rolig!

2009-10-18 @ 19:12:59
URL: http://jrosvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

gumman:) de blir väl du&jag som vanligt på torsdag?<3

2009-10-20 @ 21:44:46

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0