next challenge

Hejhopp!
Idga är jag ledig .. men som vanligt så är man aldrig helt ledig för det. Jag ska på "seminarium" med min jobbcoach. Roligt? Knappast, men lärorikt måste jag säga.

Och som jag sagt innan, jag rekomenderar alla att välja jobbcoach istället för att gå hos arbetsförmedlingen för det är så mycket nyttigare om du blir arbetslös.

Josse jag tänkte en grej, kan vi inte åka ut och ha picknick en dag i höstmörkret? :D Så tar vi en massa fina bilder på oss hoppandes och skuttandes i löven? :D hahaha!

Nä usch, jag får ingen inspiration att skriva när min blogg är så tråkig ;)

. Sofie

Kommentarer
Postat av: Josie

ABSOLUT!! När? :D jag är ledig fredag och söndag denna veckan :*

2009-10-27 @ 12:06:45
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0