rushing around

Usch, jag är helt för trött för att sitta här. Borde göra mig iordning inför jobb, men hur ska jag orka?
Jobbar 9.45- 17.00 idag på T.H. Sen ska jag möta upp syster, hon ska få hjälpa mig att välja lite sushi, haha! Jag har ju aldrig ätit det :D

Måste förresten inom Claes Ohlsson också, handla en sån julstjärna på fot. Jaja, skratta inte .. den kostade bara 99 spänn! ;) hahaha!

Och jag är förkyyyyld! Snor snor snor .. GO AWAY!
Inventering plus Glitter hela helgen! Att jag orkar? Pengarna övertalar mig .. plus att jag är för snäll ..

Oooh, och jag måste påminna mig själv här, har hittat en väska på Tradera som jag vill HA! Jag får INTE glömma den ikväll!

Ha en bra dag :)

Jag nu förtiden ..

Kommentarer
Postat av: Josie

hihi jag vill också ha sushi!!! en 9 bitars räcker. tror det är 9 bitars.. jag och mamma köpte 12 bitars :O fyyyy vad man blev mätt!!

2009-10-29 @ 10:35:40
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0