slåss om dagar

Hur hemskt det än låter så skulle jag vilja vara ledig i några månader! Det hade varit lagom att börja jobba till våren igen. Men så får man absolut INTE tänka. Jag är väldigt tacksam för mina jobb, men ibland känner man att när man varit ledig i några dagar och ändå inte hunnit göra vad man planerat så får man ångest. Jag vill ha tid till att både sova hela dagarna, titta på tv dagarna lååånga, träna, ut & gå, hinna med vänner, hinna med pojkvän och umgås med familjen såklart!
Men bara jag får ett långt och lyckligt liv så förstår jag inte vad jag gnäller om just nu :)

Idag ska jag ner till Glitter, ska se om jag och Kajsa kan dela på 9 timmar i veckan. Om det ens går ihop med mina andra jobb. Detta gäller isåfall bara fram till jul, men det är lagom till julen som man vill ha lite extra pengar så man kan skämma bort de nära och kära :) Sen kanske man vill ha en festblåsa till nyår också ;) Allt kostar!

Så nu ska jag sminka mig lite, se om jag kan få liv i ansiktet :)
Sen ska jag plinga min Kajsibajs så vi kan mötas!

Ey!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0