Första dagen avklarad!

Jag kommer vekrligen att bli en NÖT, seriöst .. det är helt för mycket som snurrar i mitt huvud nu. Inatt kunde jag bara drömma om vero modas kläder, panik, vero, panik, vero, panik .. osv. Och blir det bättre nu? Nä, det är svinmycket att göra på Tasty House. Jag är helt förstörd i huvudet .. Och jag kommer bli smällfet-are. T.ex, när man ska fylla på ny glass så får man äta upp resterna ur den galmla bägaren, antingen det eller så spolar man ut glassen. Och hallå, man kan inte slänga nått så gott bara så ju ;) Rakt ut i avloppet, nej, ner i min mage hey.
Och alla siffror .. siffror, hoeräkning, olika priser, räkna gånger 10, räkna rätt! Aaah .. nä, Kajsa jag kommer snart att bli som du, helt slut i huvudet, jobbnarkoman :D hahah!
Och jag ska i princip jobba varje helg och även kvällar .. NO LIFE kommer jag ha.

Får väl finslipa och lägga till lite erfarenhet på mitt cv nu ..
Inte ens när man kommit hem och är "ledig" så är man "ledig". Alltid något ..
Och jag ska ju hinna med att plantera mammas tulpaner :)

My gaaaaad (in skånska)

hej och godkväll!
Ni hittar mig utslagen i soffan !
Tjong!

Kommentarer
Postat av: kajsa

haha välkommen i fettttooojobb ;D haha jaa du kommer bli exakt som mig, mummsa en massa gott hela tiden och jobba kväll/helgen jätttteee kul är det! Skönt att valen bara har öppet till sju på vardagarna och 16? på helgen iaf! :D Welcome to no life club!

2009-09-10 @ 19:51:53
URL: http://kajskajskajs.blogg.se/
Postat av: Josie

Hoppas att det har gått bra idag! :) jag gick förbi dig, men du hade fullt upp med kassan så du såg nog inte mig? men ville inte störa, så det var nog bra haha



Har iaf tänkt massa på dig idag! Det gick säkert skitbra och de har nog förståelse för att det snurrar mycket i ditt huvud :) Vi måste ses snart för jag måste praaaaaata maassa! ;) <3

2009-09-10 @ 20:37:55

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0