Frukost -dagens bäst mål

SÅ, nu är jag redo för dagen!
Det blev lite Crisp med prästost och en kopp kaffe!
Har ni smakat sånna crisp förresten?
Supergoda! Och speciellt med två skivor prästost över ;)


.. och nyttiga är dom!

Tänkte att jag ska försöka ut och gå en runda om en stund. Eftersom det verkar som att jag inte kommer kunna gå ner till arbetsförmedlingen idag, så får jag väl sysselsätta mig på annat vis!

Och jag vill så gärna börja träna igen! Fick hem inbetalningkort från Träningscentret, men jag kan inte betala redan .. inte förrens jag vet hur det blir med jobb. Blir det något med Danmark så kan jag ju inte träna alls. Men blir det inget så måste jag betala in genast! Vad gör jag?

Får väl lägga mig framför tv:n nu, finns inte mycket att göra .. Herregud, det har gått en dag, och jag är redan jätterastlös! Förstår verkligen inte dom som tycker det är skönt att vara arbetslös, eller sjukskriver sig för löjliga saker för att dom inte vill jobba. Jobbet är i princip livet?!
Workaholic? :D

Ses sen!
/Sofie

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0