hurra inte för tidigt

Gårdagen spenderade jag med min sötnos. Vi gick upp redan vid 8 då vi skulle hinna in till Malmö och tillbaka innan kl var 16.00. (ja vi tar lång tid på oss) :)
Vi hade planer för kvällen, men fick veta att det bara var till att hotta dom i soptunnan, så vi drog över tiden inne i Malmö istället och bara njöt av dagen, shoppade loss och åt gott!
Sen fick jag självklart huvudvärk på kvällen..
Men jag vaknade med gott humör idag iallafall :)
(Ska visa mina fynd sedan ;) )

Ska börja jobba nu vid 12, så fullt ös tjohej!
Ibland är det bara skönt att jobba, att göra något!
Jag har dessutom börjat bli besatt av att vara sysselsatt! Jobbar jag inte så vill jag träna! Och gör jag inte det så måste jag antingen gå på stan eller städa här hemma! Hade faktiskt varit skönt att haft ett måndag till fredag jobb, men vem drömmer inte om det :)

Nä nu ska jag klä mig och borstra gaddarna, så kanske jag hinner inom stan en svängiläng?


Later aligator!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0