Mitt liv

Är mitt liv menat att bli misslyckat? Och smittar detta av sig på min omgivning?
Ibland undrar jag?
Jag är så ledsen för min egen skull, men även för Dig, och för M. Jag vill ge allt gott till er och strunta helt i mig själv.
Jag mår inte bra när dom jag tycker om inte mår bra.


Jag har jobbat 10- 15 idag. Men eftersom det är shoppingkväll på Valen idag så är det banne mig öppet till 21.00. Så jag är bara hemma och äter & fräschar till mig, sen drar jag till jobb -igen.
Missar idol, fan :P hahaha!
 
Men vad finns tv4play till för? ;)

Sen är jag ledig imorgon, så jag ska sooova såå lääänge jag bara kan! - Om inte grannhunden skäller- som vanligt!

..Väntar på att mamma ska komma hem med skor som jag beställt. Hoppas dom passar, iih!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska oxå jobba ikväll så då ses vi snäckan :) hihih slutar du oxå 21?

2009-09-30 @ 16:26:42
URL: http://kajskajskajs.blogg.se/
Postat av: Josie

Jag har också jobbat till 21 idag, kul dag! fast lång! haha När ses vi? :*

2009-09-30 @ 22:52:32
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0