När man inte vill bli äldre längre

Jag vill så gärna ha ett armband från Thomas Sabo! Jag har redan 3 ringar som jag är mer än nöjd över, men nu måste jag ju ha mer :D .. Och någon fyller ju år snart ..
Måste faktiskt säga att det inte känns som att jag ska fylla år längre. Det är inget kul längre. Jag börjar förstå mamma nu när hon varje år säger att hon inte vill fira eller ha några presenter. Jag har alltid blivit sur när hon sagt så, för självklart måste man få lov att "ha en egen dag" då man blir bortskämd och får all uppmärksamhet :) .. Men faktiskt så känner jag detta året att jag inte alls vill. Hur kul är det att bara önska sig pengar för att man ska kunna leva? Va?
Jag vet inte ens om jag kan ha kalas för jag fyller år en lördag och har redan bokat lokal, men jag får antagligen avboka den eftersom jag kan gissa att jag ska jobba den dagen och som ny vill man inte byta bort dagar redan.
Men vad gör det om man struntar i att fylla år ett år.
Man vill ju ändå inte bli äldre längre.

Här ett ett Sabo armband som jag själv satt ihop på Thomas Sabos hemsida. Detta är bara några av berlockerna som jag vill ha :)


Ska lägga in en bättre bilkd en dag när jag har tid.

Nu måste jag äta något innan jag börjar jobba kl 15.00.

Hejhopp!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0