Nu är jag på hugget!

Hellluuu!
Det gick superbra idag, och jag kände mig riktigt nöjd när jag gick ifrån Vero Moda! :)
Mitt huvud snurrar fortfarande av allt som fanns att lära sig, men det verkar som om att man kommer in i det snabbt. Kassan är ju svårast .. Och ändå är den egentligen hur lätt som helst? Men herregud, allt kan inte klicka på en dag, första dagen. Men jag ska jobba tisdag och onsdag nästa vecka också, så då ska jag nog visa vad jag går för ;)
Fick ett presentkort idag som "lön" ime det var en provdag, så självklart handlade jag upp det direkt ;)
Det blev ett par glansiga leggings och en blommig tunika :)


Och jag måste verkligen sluta att berätta när jag har något på gång, för nu verkar det som att det inte blir något med zara, men nu har jag iallafall något annat på gång. Så nu tänker jag inte berätta om det för då kanske det "förverkligas" istället :)

Är det True Blood idag? Eller det är imårrn? Får nog kika in på svt:s hemsida ..

/Soffiluff!

Kommentarer
Postat av: Josie

hhii du är så duktig hjärtat! Kassan lär du dig snabbt ska jag säga :) och när man väl lärt sig den så sitter det :)



True blood är i morgon :) tänker också på det för en stund sedan hehe

2009-09-01 @ 20:24:53
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0