save tonight

Upptäckte igårkväll att jag hade sett alla avsnitt av Heroes :) Så det var bara att gräva vidare och ta fram True Blood istället! Kollade säkert på en fyra avsnitt, sen gav mina ögon upp!
Men sen kunde jag ändå inte somna, var lite rädd .. ;) haha. Så jag tog en Hemmets Journal och gjorde lite sudoku .. men efter bara ca 2 minuter så somnade jag utan att hinna reagera!

Sen gjorde jag något hemskt igår, som verkligen fick mig att inse att jag är överviktig. Jag köpte 3 choklad på willys för 12 kr, och jag ÅT ALLA TRE! Dom bara slank ner utan att jag ens kände att jag var mätt! DÅ ÄR man tjock. Så jag får väl försöka från och med imorgon att trappa ner lite, på allt!

Men det är iallafall skönt att ha börjat träna igen, det brukar ge mig lite ny energi. Jag måste bara ta på mig hörlurarna och ge mig ut och gå också. Det brukar jag ju tycka om, men jag tappade lusten till allt denna sommaren. Och dessutom behöver jag ny musik i mina lurar, eller en ny Ipod? Jag har ju verkligen den modernaste musiken i mina lurar - sen förra året ja! haha! Men det är bara för att man inte laddar ner mer :) Men Elise för fan, du skulle ju skicka låtar till mig?!

/Sofie

Kommentarer
Postat av: elise

haha jaaaa just de =) men vi får ta en data dejt en dag :D

2009-09-29 @ 16:13:56

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0