excited

Äntligen är solen tillbaka! Fint väder idag, hoppas bara att det blir lika fint imorgon då jag är ledig! YUHU!
Ska jobba kort idag, 11-14, sen blir det nog bara lugnt idag.

Robin kom inatt, eller imårse .. runt 6 tiden, "HEJ", kom han instaplandes ..
Söt eller jobbig? :D Stannar nog hemma med han idag, inom videomix kanske och hyr någon film.
Vi får väl sätta oss ner nu också och fundera ut om vi ska åka på resa i sommar eller om vi ska tatuera oss nu innan sommaren?

Ska i nästa vecka åka in till Malmö och kolla in tatuerarstudion som vi vill tatuera oss på. Visa dom vad vi tänkt, och få ett kostnadsförslag :)
Jag är helt excited, vill nu nu nu, men är det smart innan sommaren?




Har värsta hårprydnaden idag, stor blomma med prickigt nät. Låter detta crazy? Inte värre än att vi har "hårveckor" på Glitter, och jag ska bl a på shoppingkvällen den 28:e vara hårmodell för Nikita viket innebär att jag kommer att jobba med frisyren som jag visat på bilder innan!
Det är crazy ..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha kom instaplandes:P? har inte robert o han varit hos robin o spelat?

2010-04-24 @ 10:58:45
Postat av: Robin

Alexandra: Det blev inte att vi var hemma hos mig, Simon kunde inte så det blev lättare för Robert om vi var i "stan", så vi var hemma hos Ola och spelade istället. Jag, Robert och Ola.

2010-04-24 @ 12:44:30
Postat av: Josie

Kuuul med frisyren ju! :D:D Du är alltid så fin Sofie :) Vad hade du för planer i morgon förresten? Kanske kan hitte på nåeet då istället om du vill? :)

2010-04-24 @ 15:18:23
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0