Fancy love

Precis hemkommen, haft en både bra och dålig dag. Mådde totalt piss i eftermiddags, huvudvärk på gräns till migrän, längesen jag hade sån huvudvärk -och jag jobbade!
Men efter 2 panodil och en timmes lunch gick det SOM TUR över.

Sen var verkligen kvällen räddad, bokstavligt!
Nu väntar jag på min fiskgratäng som är i ugnen, kollar Talang under tiden och små ler lite när jag såg att jag fått ett gulligt meddelande från Kajsa som är i New York :) Hon känner mig allt för väl, hon vet om att jag aldrig hade kunnat följa med och samtidigt kunna ta mig hem sen också - för jag hade shoppat upp alla pengar! :D

Köpte en ny parfym idag, inte för att jag behövde en ny, men det är inte ofta man bara "går på" en doft som man blir kär i! Jag har letat jätte länge efter en doft som passar mig för jag är så jäkla känslig med parfymer.
Fick parfymen i ett testpaket häromdagen när jag handlade annat, och jag testade den bara för att jag inte hade något att göra, och nu kan jag inte sluta lukta! Har man inte hittat rätt doft då? :)

Doftnoter

Toppnoter
Goji-kronblad, Persikoblomma, Bergamott, Rosa champagne, Lotusblomma & Pion.
Hjärtnoter
Plumeria-blomma, Jasmin & Turkisk ros.
Basnoter
Krämig bärnsten, Ljusa träslag, Sensuell mysk & Patchouli



(fick väskan på köpet)

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0