hoppla cykeln!

Vi var klara klockan 12 med inventeringen plus alla papper, skönt! Eller hur Martina? ;)

Tänkte på det när jag cyklade till jobb idag, att ibland "rider" jag cykeln till jobb! Haha, låter säkert helskumt ;) Men när jag cyklar upp för en trottoar/kulle, vadsom, så lyfter jag lite lätt på gumpen - precis som man gör när man rider. Samma när jag cyklar ner för en kulle/trottoar, vadsom, så lutar jag mig lite lätt bak - precis som man gör när man rider. Just för att underlätta för hästen, så gör jag det för att inte slå i * i sadeln på cykeln! hahaha .. Detta måste låta helskumt ..'
Haha, men ni som rider förstår ;) Eller ni som slått i greta i sadeln förstår också.

Åt precis lite, ska ner till jobb vid 4 igen. Robin ringde med en superrolig "överraskning" så nu ska jag sätta mig & tuffa till mitt cv lite!


Kommentarer
Postat av: josie

Haha du är för rolig Sofie! Men om sanningen ska fram så gör jag samma sak haha :P jo, vi ska nog flytta ner i mormors lägenhet.. fast jag har inte riktigt bestämt mig än. Känns både rätt och fel på samma gång.. behöver prata med dig min vän <3

2010-04-06 @ 16:55:09
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0