jorden anropar

Hej, det är jag tråkmånsen, jag checkar in!
Hehe, och inte nog med att jag är tråkmåns, jag har ont i halsen också! Livrädd att jag ska bli sjuk, vem har råd med det liksom? Jag förstår inte dom som har råd att stanna hemma ..
Här är det arbetsmoral till tusen .. ;)

Precis druckit lite chai te, kollar runt på lite sidor och drömmer mig bort till den dagen då jag vinner stort på lotto ;)

Något som jag t ex verkligen behöver är smyckeställ. Men jag hittar inte sånna jag letar efter? Det närmsta jag hittar är detta:




Armbandstället gillar jag ifs ...
Tror att jag kaaaaaaanske klickar hem det någon gång i nästa månad kaaaanske?

Kommentarer
Postat av: Josefine Mårtensson

Nej gud vad fina, vart hittar man dom ? :O

2010-04-27 @ 21:35:47
URL: http://martensssonjosefine.blogg.se/
Postat av: Therese

undrar jag med????? :=)

2010-04-28 @ 07:06:13
Postat av: Li

Till att hänga upp öronhängen är det skitfint att spänna spetstyg i en ram. I hålen i tyget kan du trä i krokar och stift.

Jag har en stående ram, men har man mycket smycken (som du verkar ha ;) ) kan det vara snyggt att köpa TYGLÖSA spännram på IKEA, måla den i snygg färg, spänna över spetstyg, hänga i smycken och sätta upp på väggen.

Bara en idé!

2010-05-07 @ 15:40:40
URL: http://www.mobilblogg.nu/Liiiiii

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0