potential

Inte lika fint väder idag, men solen kisar fram .. det finns än potential för en bra dag! YUHU!

Ska inte börja jobba förrens 15.00, synd att det inte är lika fint idag som igår för då hade jag banne mig gjort som min granne gjorde igår, legat i bara kallingar (bikini för min del) i en baden baden och SCHHHTEKKT! MJAU!
Haha, people are crazy ..

Jag har sån lust att göra om grejjor, är det solen som lockar fram sånna känslor?
Jag vill göra om mig själv, göra om fula saker till ett wow, pilla pilla och pilla med saker! Tyvärr har jag oftast inte tid till det ..
Men detta halsband är snart mitt, och det första jag ska göra är att pilla av fjärilen och kedjorna under den, fjärilar är inte speciellt jag .. Men THA DA, utan krimskramset har man det perfekta halsbandet för vårens alla skojigheter!


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0