soldier

Precis kommit hem, varit ute och gått en runda med syster i nästan 1 timme. Vi körde en bra grej, vi gick ifrån regnmolnen, så varje steg blev extra komplicerat då vi hela tiden fick tänka taktiskt ;) haha! Vilka otroliga töntar va? ;) Men bra motions teknik ;)

Denna dagen har varit otroligt seg, har legat i sängen och kollat en massa serier, ätit lite, sen bara fortsatt att ligga. Nästan liggsår på denna dagen, men jag klarade mig undan precis! haha!

Imorgon blir det Kicks halv 9 då vi ska ha ett samarbete med dem, sen blir det jobb, sen blir jag fantamej fri resten av eftermiddagen! Funderar på att baka lite? Hur mysigt är inte det?




Kommentarer
Postat av: Josie

ÅH JAG KOMMER OCH BAKAR MED DIG!!! :D

2010-04-21 @ 23:04:52
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0