not a ordinary day

Precis bakat suuupergoda kakor! MJAU!
Josephine <3 hälsade på idag, vi snackade så mycket att vi nästan tappade rösten båda :D Orden bara snubblade på varandra! hihi! Men så går det när det gått för lång tid emellan man ses :)

Har annars haft en riktigt bra dag, Kicks tjejerna är för snälla, fick fint målade nagler och en proppfull goodiebag!
Ny kollektion kom på jobb, så tiden gick väääldigt snabbt, sen kom jag hem till att min klänning kommit från nelly.com. Superfin är den! Svart taight spets klänning, jag va?? ;)
Sen åt jag bakad potatis med syster yster, och nu sitter jag bara här!

Ska se lite Top Model på datorn, sen nanna kudden riiiktigt gott!








Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0